Torsdag = HELG! :D

Ja du idag gick skolan ganska fort, räknade matte, hade matte prov, fick provet jag gjorde i måndags fick G på det, fick engelska glosor eftersom det bara är matten jag håller på med nu och det är lite jobbigt att bara sitta med matten hela dagarna hela veckorna, så det är gött att kunna byta av med någon emellan åt.
Räknade ett kapitel på tre dagar så nu är jag snart klar, har bara tre kap . kvar men det är ekuvationer och det är svårt.

Hände en sak på och efter bussen, skriver dock inte om det här för det är något alla inte behöver veta!
Tack Älskling för att du kom och hämtade mig! <3

Nu sitter jag och Tobias i soffan och pratar lite, eller ja han spelar mest så jag tog datorn.
Kul att han får stora syster länktan * Sötaste *

Är gott med helg nu, som ni vet har vi ju hemma studier på fredagar.
Gott att få sova ut nu, har inte sovit så bra de senaste nätterna med tandställningen, gör så ont!
Är jätte trött hela dagarna nästan, på mårnarna kommer jag knappt ur sängen, upp i sista minuten och stressa så blir jag sur på mig själv som alltid måste stressa . Men kudden lockar ju så gott på morgonen när det är kallt, mörkt och jag är trött! haha ^^

Har iaf fixat ett VG som ska bli MVG på tisdag eller torsdag ;) och ett G denna veckan, ett till på g när matten är rättad =P

DAGENS VILL HA: nytt nummer
DAGENS KLÄDSEL: ljusa jeans, linne och vit tröja ,
DAGENS FRISYR: uppsatt i toffs och diadem ^^
DAGENS LÅT: Till min syster - Patrik Isaksson
DAGENS PLANER: Fixa mat, mysa med älskling och greja lite.
DAGENS SAKNAD: Tryggheten när man är ute!
DAGENS DUMMASTE: Att jag lämnade pappret så ...
DAGENS MISSLYCKANDE: Inte något vad jag vet.
DAGENS DROG: Mickes famn <3
DAGENS KÖP: Frulle och glass.
DAGENS GODIS: Päronsplitt (a)
DAGENS HUMÖR: Trött, glad, ledsen, rädd.
DAGENS CITAT: Den som suvar på hämd håller sina sår öppna. 
DAGENS ROLIGASTE: Att Tobias kom och hälsade på!


Nej nu ska jag vara lite social mot min goa lillebror

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback