Söndag =)

Idag var jag upp med tuppen - inte men för att vara helg och mig så känns det så =P
Gick upp vid tio med vaknade vid nio ;)
Åt frukost, läste lite i min bok - en sann historia är det, är bra det jag har läst, får sig verkligen en tankeställare om hur det är för flyktningar och människor i krigande länder.
Efter det så gick jag och städade hos Tiger =)
och dammsög inne i datarummet ska bara skura där sen så är i stortsett hela lägenheten städad =P
Tiger är rädd för dammsugaren stackaren, får skynda mig som bara den för att han inte ska bli för rädd,
 Stackaren!!







Kollar just nu lite på nätet om det finns någon rolig lägenhet eller radhus eller hus till uthyrning utanför stan med egen trädgård/uteplats samt med garage, har hittat en intressant lägenhet ska visa Micke den sen.
Har även hittat en mega söt kisse!

Har precis pratat med Margit i telefonen,
så glad hon blev när jag ringde =)
De har rönkat Alf för att se om det är någt fel med tarmarna, han åkte ju ner till Näl igår.
Stackaren! Hoppas de hittar något!

Micke är iväg och grejar lite med 850:in
ska bli gött när vi tar ut den igen, för då är det SOMMAR :D
Ska bli gött att sitta i den igen lilla pärlan (a)




Jag har precis bakat lite maränger, slänge ihop en kladdkaka igår.
Har skärt fläsk filén och lagt den i marinade.
Sitter med tanställningen i käften och har ont.
Mår dåligt, hoppas det inte är magsjuka eller vinterkräksjukan.

Ska nog sätta mig och spela lite GTA 4 innan micke kommer hem.

//Linda




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback