Söndag inlägg 2

Sen senaste inlägget har vi ätit mat och kollat på tv.
Mår inget vidare, känns som magsjuka eller något liknande jobbigt är det iaf!
Har kollat på kalla fakta, om dunet del 2, nästan ingen butik i Sverige kan intyga att dunet kommer från slaktade gäss.
Fan hemskt hur de får lida för att vi ska ha dun i täcken, kuddar, kläder osv.

Har kolat på bones - min favvo serie just nu!
Länktar tills nästa söndag :D



Bones & Booth typ de bästa (a)

Jag är ju sjukt glad i kriminal serier, filmer, böcker you name it!
Så efter bones har det vart cold case och nu law and order swu.

Micke håller på att färga håret, jag ligger i soffan med den bärbara datorn i knät, dricker vatten och hoppas att illamåendet ska sluta.

Nej nu ska jag kola vidare på tven :P


//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback