Skola, skola, skola USCH!!

Sitter i skolan, kom hit kvart över nio, "tog" lite sovmorgon (a) nädå var så jädra trött så jag orkade inte gå upp i tid så jag för skylla mig själv, tog tåget vid nio!

Har hållt på med slaget vid Lund.. Är tråkigt som bara den, men vill man ha VG/MVG så får man göra det iaf. haha!
Kiosken var stängd när jag skulle köpa en macka så jag fick göra det nu på lunchen ist, satt fin fint i magen det som hade börjat skälla på mig haha ^^)

Marie är sjuk idag, tråkigt.
Krya på dig!!

Nu är det bara två dagar kvar till lovet, imorgon är det en rolig dag, för då har vi bild!
Kulkul! Hinner nog klart med serien då :D
Torsdag är det rätt lungt, killarna ska iväg på DISA haha! Då blir det tyst det är skönt för det är det väääääligt sällan, hmm typ aldrig bara på tysta leken som lärarna har fått för sig att vi ska köra varje dag innan vi slutar, (går vi på lekis eller?? )
Den som förlorar ska gå runt och kolla att det är städat över allt. Orka!

Tiden går ganska så snabbt idag, är nog bara för att jag inte är så trött idag, :P

Vill ha lov NU! Ska sova bort det haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback