Skola skola skola ^^ - men ingen plugg

Sitter i skolan nu, mår inte riktigt bra men men.
Är lite rädd att *han* ska vara på bussen sen, osf får mamma eller Micke komma och hämta mig så det inte händer nått.
Har inte pluggat så mycket idag, mest ritat men säger de att jag får de så är det ju klart man gör det isf för att plugga matte hela dagarna :D

Ska ut en sväng sen med mamma, mina oriflame saker har kommit. Just det vill ni ha kontakt med någon innom oriflame för att dofta på paryfem, prova smink eller krämer osv kan ni höra av er till mig.

Idag kommer Gösta upp en sväng, kul kul,
hoppas att Anita kommer en sväng också, var ju så länge sedan vi träffade dem!
Anita och Margit är nere på Näl hos Alf, hoppas han är bättre!
Tåget skulle komma klockan fyra, men tågtider är väll så där pålitliga!

Tack Älskling för att jag får gråta ut hos dig och klaga ;)
Ditt stöd betyder mest för mig!
Puss!

Nej nu ska jag kika runt lite på nätet, skriver mer sen!

//Linda

Kommentarer
Erika säger:

Fin blogg :)

2009-02-11 | 15:56:57
Bloggadress: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback