Överfull buss!

Hör och häpna jag orkade gå upp imorse, var klädd kvart över sex haha ^^
Åkte till bussen och gick på  den när den kom till station, kom jävla mycket folk, bussen var FULL!
Den är inte ens halvfull annars, är typ 20 pers som åker med.

Kom ännu mer folk då hade tåget gått sönder så alla tåg pendlare fick knöka in sig i bussen skojjar inte den var äverfull, sen stod det ett helt busslass till i Säffle som skulle med, tur att jag skulle av!

Nu sitter jag i skolan, ont i halsen, hostig, snuvig och fryser. ;(
Bara jag inte blir sjuk nu lagomt till lovet!
Vill inte vara sjuk på lovet ett år till.

Ska snart ha bild, hinner nog göra klart min serie, hoppas det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback