Onsdag, =)

En dag kvar i skolan wiiiiiiiiie :D
Idag har jag jobbat med matte heeeela dagen =/
Ska kompletera med lite uppgifter på kanpitel 4 och sen ska jag ha prov på kapitel fem.
Fick VG på hinduismen ska prata lite med Kristian om det så får jag MVG men det ska jag göra på tisdag eller torsdag.

Efter skolan åkte jag hem och kollade på film och höll på att somna (a)
Sen när Micke kom hem fixade vi mat bacon - älskar det!
Pratade med mamma som kom med två biobiljetter , tack!
Så nu ikväll ska vi kolla på Twilight. Hoppas den är så bra som alla säger!

Sitter och lyssnar på Sonja Alden - du får inte, det är nått speciellt med den, älskar den så himla mycket!
Låtar på svenska brukar inte tilltala mig mycket men denna åååh säger jag bara =P

DAGENS VILL HA: Fredag!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne
DAGENS FRISYR: uppsatt i rött så hög toffs och diadem ^^
DAGENS LÅT: Sonja Aldén Du får inte!!!!
DAGENS PLANER: Gå på bio med älskling <3
DAGENS SAKNAD: Långa lov! (a)
DAGENS DUMMASTE: Halkade på den jävla isen de inte kan salta i säffle!
DAGENS MISSLYCKANDE: Matteprovet! eller ja det gick bra förutom att jag hade fattat fel på en sak ^^
DAGENS DROG: Brago ^^
DAGENS KÖP: Inget faktiskt.
DAGENS GODIS: Inget ,
DAGENS HUMÖR: Trött och GLAD!
DAGENS CITAT: Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras.
DAGENS ROLIGASTE: En sak mamma sa

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback