Onsdag = en dag kvar i skolan! :D

Bara imorgon kvar sen är det heeeeelg för mig! :D  *soooova*

Igår efter skolan åkte jag bussen hem, satt och tjatade med Malin det var lite skönt att få prata av sig lite!
Åkte med mamma och Eva till jysk och kollade på tyger de ska ha till dukar när de har visningar och sånt.
Kom på värsta smarta idén mamma ska ta med sig väskorna till vikenborg när de har dans så sköter hon dansen och jag visar saker och tar emot beställningar utav den som är intresserad. =)
Sen åkte vi och hämtade Tobias och Patti och sen Malin också, åkte ner till stan och gick in på apoteket...
Körde hem Patti sem körde mamma hem mig satt och tjatade lite :)

Sen kom Micke hem och sen kom även svärfar =)
Fikade lite och så... Sen kom även Anita, det var kul att träffa dem igen!

Sen pysslade jag lite med scrap booking :P
Måste köpa nya saker oxå..!

Gick och la oss rätt så tidigt igår var skönt att göra det!

Var jätte trött imorse (tur man kan sova på bussen haha! )
Skolan gick fort dag, kul på bilden!

Nu i eftermiddag/kväll har vi ätit och slappat i soffan.
Kollade på the hills också! ett måste ju (a)

På lördag är det ju alla hjärtans dag, då ska vi mysa och äta god mat, har en väääldigt fin överraskining =)
På söndag ska vi upp till vackra vårvik och åka skridskor :D ska bli kul!


//Liinda

Kommentarer
SUSAN säger:

kika gärna på min blogg =)

2009-02-11 | 20:13:15
Bloggadress: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback