Måndag - 14 skoldagar kvar till lovet!

Tog tåget till skolan idag! =)
När jag kom till skolan lämnade jag in hinduismen och nyheten.
Satte mig och hade hade matteprov.
Grejade med någo teori sak till gympan. ^^

Efter skolan så gick vi till stationen och för att vara ovanlig så kom åmålsbussen först :D
Han tog turen GENOM stan också, det händer aldrig! :P

När jag kom hem sa la jag mig i soffan, åt lite nudlar först.
Höll på att somna när Micke ringde och frågade om jag ville med honom ut.

Nu har vi ätit och kollat på film XIII.

Har grejat lite med Tigers hemsida idag med, http://www.lindaochtiger.webs.com/

Imorgon ska jag till tandregleringen och ta ut sakerna mellan tänderna, JIPPIE!
Ska bli gött!

Micke sitter och hjälper någon med datan och jag kollar på Miami ink, har redan sett det avsnittet men skit samma. ^^

DAGENS VILL HA: Längre helg!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och en gosig tröja.
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS LÅT: Du får inte - sonja alden
DAGENS PLANER: Inte så många.
DAGENS SAKNAD: Saknade Micke i skolan!
DAGENS DUMMASTE: Halkan i säffle....
DAGENS MISSLYCKANDE: Halkade xD
DAGENS DROG: Sängen!!!!!
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Päron splitt glass :D
DAGENS HUMÖR: Trött ,emn glad och lycklig
DAGENS CITAT: så inte frn där du inte vill att det ska växa något.
DAGENS ROLIGASTE: Vet inte.

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback