Hemma igen.

Nu är vi hemma efter kalaset.
När vi kom dit var Eva,Rune,Everline,Maria och Johan också där, kul att träffa dem igen.  Just det Johans flickväns dotter var där med.

Alf var pigg idag, det var kul att se.
Det var mkt mkt mkt mkt sötsaker och tårta haha!

Innan vi åkte upp till dem så åkte vi till Konsum och köpte en blomma och ett kort, han hade redan fått radion från Micael, mig, Anita och Gösta.
Jag passade på att köpa en bok också så jag har nått att göra på dagarna haha^^

Imorgon ska jag till tandläkaren =/ Fast vi ska bara prata :S har fått en ny tandläkare och hon ville lära känna sina pacienter :O aja får palla mig till Säffle iaf, har en tid vid 11 så jag får ta bussen fem över tio..

På torsdag ska jag och Älskling kanske på hockey! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback