Helgen .. ;)

Fredag: Becka och Peter var ju uppe hos oss.
Sen så gjorde vi inte så mkt, slappade bara :P

Lördag: Gav Micke guldkedjan och hänget ( i guld med ett M i ) på morgonen ,sen fick jag världens finaste snittblomma av honom lägger in kort på den sen, är i skolan just nu.
Sen åkte han ut till stan en sväng och jag hoppade in i dushen haha ^^
Åkte upp till Margit och Alf, där var även Eva, de blev glada ;)
Var skönt att se Alf såppas pigg som han ändå var!
Solen sken och det var skönt ute, en toppen dag!

Gjorde pizza och myste i soffan framför kopps haha den är rolig!
Var inte uppr så länge faktiskt.
Micke ringde en tjej som hyrde ut garage och de gjorde upp att vi skulla kolla på det dagen efter vid elva.

Söndag: Micke ångrade sig om garaget och ville ha bilen där han gar den, hos Martin.
Gjorde oss iordning och åkte till Vårvik,
åkte skridskor och fikade, pratade, åt mat, och sånt.
Var lite vinglig först på skridskorna har inte stått på ett par skridskor på flera år.
Gjorde ont i fötterna och benen, men det gick över.
Gick bättre och bättre haha!

Hemma sen så kollade jag på bones och cold case...
Mös i soffan med älsklingen och sen gick vi faktiskt och la oss.

Var verkligen trött idag, ville INTE gå upp NEJNEJNEJNEJ!!
Tur man har lov nästa vecka, då ska jag soooooova :P
Sova och lata mig, ska upp till vårvik någon dag och åka skridskor men vet inte än vilken dag.

Bloggar mer om dagen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback