Fredag och Lördag.

Hann inte blogga igår eller ja jag somnade (a)
Igår sov jag till klockan tolv, det var skönt.
Städade lite och myste med Micke!

Idag så vaknade jag vid nio,
gick upp och åt frukost.
Då ringde Eva och sa att Alf skulle till näl och att hon kom med bilnyckeln (vi skulle tvätta Margit och Alfs bil)
Åkte iväg och tvättade den och handlade lite, på jysk och euro cash ^^
Har precis ätit mat, tacos mums!

Nu väntar jag på att melodifestivalen ska börja!

Grattis till Nathalie som blir 17 idag! :D

DAGENS VILL HA: Längre helger ^^
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukis byxor och t-shirt
DAGENS FRISYR: Uppsatt som vanligt ^^
DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER: Kolla på melodifestivalen och mysa med älskling <3
DAGENS SAKNAD: --
DAGENS DUMMASTE: Halkade när vi tvättade bilen xD
DAGENS MISSLYCKANDE: --
DAGENS DROG: --
DAGENS KÖP: Vi har köpt mat och ny kudde xD
DAGENS GODIS: Kladdkaka :D
DAGENS HUMÖR: Happy
DAGENS CITAT: Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen
DAGENS ROLIGASTE: --

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback