Avundsjuka människor!

Alltså tror ni verkligen att jag går hem och deppar tills jag blir sinnessjuk för att ni ska hålla på?
Måste ni bli accepterade genom att hålla på att såra andra kan man ju undra vad fan ni ska vara med dem för?

Vet inte hur många gånger jag måste försvara mitt och Mickes förhållande, eftersom folk bara ser åldersskillnaden och massa problem enligt dem!

Jag är trött på det nu!

Det är inte ERA problem HADE det vart något problem hade det vart MITT & MICKES bekymmer!
Jag och Micke trivs så otroligt bra ihop, vi är verkligen jätte kära i varandra och har det jätte bra ihop!
Vi går inte och tänker på att Micke är 25 och jag är 16 vi vet likssom det utan att behöva må dåligt pga det!

Jag har inte träffat någon som kan göra mig så lycklig och glad som Micke kan!
Han betyder spå himla mycket för mig!

Så låt oss leva vårat liv med vårat förhållande och allt vad ni nu stör er på!

Att vi har förlovat oss är inte för att vara "cool" som en del säger, vi har förlovat oss för att visa våran kärlek, man förlovar sig inte för att det är "coolt". MAn går inte runt och förlovar sig med vem som helst, Oj jag träffade en kille/tjej som stod framför mig i kassan på ICA ne vi går och förlovar oss, det funkar likssom inte så!

Att vi bor ihop är inget ni behöver grubbla på heller hur det fungerar osv!

Aldrig hört ordet avundsjuk!?

Seriöst stackars er som har så tråkigt att ni måste bry er om andras förhållanden!
Skaffa er ett liv för fan!

Och Älskling ;)
Jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN ge upp det fina vi har!
Du är Mr Right!

Jag Älskar Dig Hjärtat! <3

Och just det, ni kan sluta klaga på mig jag duger som jag är!
Acceptera det eller dra =D

Kommentarer
Becka säger:

De är helt rätt ! Ni passar så otroligt bra ihop, låt ingen förstöra de. <3

2009-02-18 | 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback