Veckan!

Nu har jag vart fruktansvärt slö på blogg fronten, men har inte vart hemma så mkt och när jag har vart hemma har jag sovit typ hihi,,,

Tisdag; Skolan var segare än vanligt! Hade långa tråkiga lektioner!! Var typ bara jag och Malin kvar på efter middagen, Louise var på tandregleringen, Ae slutade efter matten för hon har inte engelska eller svenska och Marie var sjuk. Jag skulle gå på toa och när vi kommer in dit våra toaletter är så kände jag att det var blött men tänkte att det nog bara var lite vatten som stänkt över när någon har tvättat händerna,  så jag tog ett setg till, klafs klafs klafs lät det, då var heeeela toalett golvet fyllt med flera cm vatten! Så jag och Malin sprang till Maggan som skickade oss till någon annan, som ringde till en vaktmästare, som sprang till toan och sen ner och hämtade en vatten sug, haha!
Efter skolan kom mamma och hämtade mig, sen åkte vi hem till Eva efter det stressade vi ner till stan, Eva skulle handla mat och vi födelsedagspresent till min kusin som fyllde år!
GRATTIS MALIN!! (inte samma Malin jag går i skolan med ^^)
Sen åkte vi ner med Tobias till träningen innan konseren skulle dra igång, fick platser längst fram, alla var så jätte duktiga!! Bra jobbat Tobias!
Sen på kvällen åkte vi hem och sooov! ;P

Onsdag; Had ont i huvudet så jag var hemma, gjorde inte så mkt typ sov hela dagen.
Skulle sätta upp en byrå vi har köpt på IKEA med då fanns INGA skruvar med! ;(

Torsdag; Skolan gick bra, gick faktiskt snabbt!
Efter skolan gick jag och Malin och hämtade Tobias, sen gick vi till mamma som var på illern och hämtade pengar till Tobias och en julklapp vi skulle köpa åt henne, sen gick vi och åt pizza! ;)
Efter det kollade vi på julklappar, när det var klart så gick vi hem till mamma och tog ut hundarna, och Malin och Tobias spela LIIIITE tv-spel innan det var dags för oss att gå till kyrkan där hennes mamma skulle plocka upp henne och Micke skulle plocka upp mig.
När vi kom hem hade jag byggt på en äcklig och rejäl huvudvärk så jag tog tablett och la mig, älskling kom också och vi kollade lite på tv när mitt huvud hade blivit lite bättre, sen somnade jag i hans famn<3
Men vaknade klockan ett och det var tur för vi hade inte stängt av datan eller sätt klockorna!

Idag är det tråkig skola igen, hatar fredagar för de är så långa, men vi har lucia morgon och går efter schemat från tio och sen ska vi pyssla i eftermiddag! Kul kul!

Nu måste jag dra så det inte blir lika stressigt til bussen igen! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback