Vad trött jag blir!!

VARENDA DAG DENNA VECKAN ÄR DET SOVMORGON!! :@
Förutom på fredag, vad gynnar det oss som inte kan ta någon annan buss än den TIDIGA!?
Ååååh!!!!!!

Men men nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar även om fredagen knappt räknas då ska vi bara fika och vi slutar elva! ;)
På torsdag är det matteprov, känns som det kommer gå bra, har faktiskt lättare för ekvationer än någon annat bara för Eivor lärde mig en jätte bra teknink! ;)

Skolan gick bra idag, men har vart så grymt trött heeeela dagen, tänkte vila lite nu titta på tv eller spela xbox sen tänkte jag (om jag orkar) slipa lite i vardagsrummet, annars gör jag det imorgon när jag kommer hem tidigt.. :)
Micke blir kvar någon timme idag eftersom allt krånglade idag :)

Nej nu ska jag bege mig upp :P

Kommentarer
olov :-) säger:

det är inte så länge kvar till jul lov nu linda

sen får du sova kram

2009-12-15 | 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback