Staden! :P

Ska ta bussen in till stan så jag är där om ca en timma, ska köpa lite mera julklappar till älskling, mormor och morfar, mormor ska ju ha födelsedagspresent med hon fyller ju år på nyårsafton :)
Ska ut med mamma en sväng, mysigt ;)

Nu på morgonen har jag slagit in lite mer julklappar och gjort meta lappar med julklappsrim på, inte alla klappar som får en sån lapp men men...

Känns inte som att det är julafton imorgon, kanske beror på att vi inte har en gran eller julpyntat något mer än i köket, men det är ju inte klart än i huset så det är ju inte någon idé, sen ska vi väll inte vara hemma så mycket under jul ändå.

Har nyss pratat med pappa, han vill att vi kommer dit idag eller imorgon, men älskling jobbar ju idag och sen ska vi ju till Margit, och det blir för sent, imorgon blir nog lite tajt det blir liksom MYCKET bilkörning, får se när vi hinner komma till alla. Mickes familj är så lätt, för alla lever ihop, jag har mamma där, pappa där, mormor och låtsas morfar där, riktiga morfar där.... Aja det löser sig på något sätt!

Måste bara säga; vi har tre rådjur som är här nästan varje dag ute på åkern och sånt, det är JULSTÄMNING! Vet inte varför jag tycker det med det är det, kanske har med att göra med alla jular hos mormor? Vet inte men för mig är det julstämming!

Nej nu ska jag göra mig iordning så jag hinner med bussen, fast den är väll sen som alltid! Det var en kvinna som åkte med igår, hon hade totalt missat att busstiderna är ändrade så hon hade stått ute sen haöv tre, när bussen plockade upp henne var den fem över tre, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback