Snart snart snart är det lov!

Sitter redo för att bara ta på mig ytterkläderna och gå till bussen, sista dagen detta året och denna terminen jag gör det wiiie :D
Hoppas vi får bra ändringar i schemat nästa år som tex gympan...

Idag ska vi fika med BF2, julia ska sjunga, vi ska dela ut julklappar, lyssna på julkonsert i lindgrenssalen och sen lyssna på rektorn (tror jag??) i aulan.

Sen är det JULLOV!!! :D

Ska hämta sängen som har kommit sen, och efter det blir det nog lite fyrhjulig om jag orkar dra med mig Micke ut men det är nog inga problem om det är ljust ;)

Nej nu ska jag snart gå till bussen!
Ha en bra dag allihopa!

Jag idag :)


Så mkt snö var det i förrgår men det har snöat mer ;)


Våran julgran ;) alltså den som är ute ;P


Kommentarer
Amanda säger:

sit

undrraa hur mycket snö det är här??

2009-12-18 | 07:49:46
Bloggadress: http://dimalimsliv.blogg.se/
Louise säger:

Du är söt!

2009-12-18 | 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback