Pyssel och slapp!

Igår så bakade jag STORA lussekatter, städade och julpysslade lite . ;)

Idag har vi faktiskt slappat hela dagen - nästan! :P
Har bakat igen, lagat mat, tagit upp xboxet och så slipade jag lite i förmiddags.

Har spelat forza och guitar hero mot micke det var kul men eftersom vi enbart har EN gitarr så spelade jag med vanliga spel dosan och fan så svårt det var! Micke vann hela tiden för att jag inte visste vart jag skulle trycka hihi. Nu ikväll har det var Bones så klart! :D Och sen Into the pride en serie på Animal Planet där en kille ska leva MED i en LEJONFLOCK i 6 MÅNADER!! Han ska göra så att lejonen typ litar på människor och de som inte klarar av det måste avlivas :S Hoppas han klarar att få dem alla att lita på honom!!

Imorgon ska micke börja jobba vid halv fem så han åker här ifrån vid fyra vilket innebär att han går upp halv fyra :S hoppas jag kan somna om! :P
Efter skolan så ska jag gå upp till Margit som är barnvakt åt über söta och goa Everline, ska ju ha min apu hos henne, ska bli jätte kul!

Nej nu ska jag gå upp till älsklingen i sängen och prata om allt och bara mysa en stund innan vi somnar ;)

Ha de bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback