JULLOOOOOV!! :)

Igår så började vi med att fika, de tvåor som går skapande verksamhet sjöng och gjorde en dans eller vad det var! Hihi, sen gick vi till Lindgrenssalen och lyssnade på Julia och Fanny som sjöng tre låtar, verkligen jätte bra! :)
Fast Fanny visste jag ju innan att hon sjunger bra, vi gick på samma skola ett tag..
Efter Lindgrenssalen gick vi tilbaka til BMK och Calle som var tomte kom in med julklapparna, Alexandra och Markus var tomtenissar ;)
När det var klart så gick vi till aulan och kollade när estet och de som valt dans som profil dansade och sjöng, samt så pratade rektorn lite, sen hjälpte vi till att plocka rätt och städa iordning.
Kramade Frida hej då eftersom hon ska byta skola :( Tråkigt!

Efter skolan kom älskling och hämtade mig och jag hade fått rejält ont i huvudet, vi åkte först till mamma och hämtade en julklapp som jag hade glömt där ;) Sen åkte vi till jysk och hämtade våran sängram, efter det åkte vi till Mickes jobb för han skulle hjälpa Janne hem med ett bord eftersom vi hade kärran :P
Sen åkte vi hem....
Micke var ute och åkte lite fyrhjuling och sen grejade med den. Medans det kom våran granne Gunilla hit med julkappar så snällt! Fick en jätte söt blommkruka med blomma ^^, godis och frukt. Tack!

Idag har vi inte gjort så mkt, vart i Långed och handlat lite, sen har vi vart nere med bilen till ena tjärnet och tagit lite kort...
Nu lagar jag mat (köttfärslimpa) men den är i ungnen och potatisen på spisen ska strax göra sås med.
Micke passar på att sätta ihop byrån nu när skruvarna har kommit :)

Jag & Malin :)


Frida :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback