Japp! :P

Det blev inga våfflor ist blev det varma mackor :) Gott gott!

Pysslade lite mer igår, det är ju såå kul. Gör mina egna ulklappsettiketter det är ju mkt mysigare ;)
Efter vi hade ätit så pysslade jag vidare och älskling grejade lite uppe, sen kollade vi på Ulladred och därefter Csi eller ja jag kollade på CSI älskling tog snabbt chansen att gå ifrån haha han hatar verkligen sånna serier! :P

Pappa kommer och hämtar mig utanför skolan tjugo i tolv, sen åker vi upp till Karlstaden ;)

Min huvudvärk ligger och gror får ta tablett, mår illa med, men det är nog pga huvudvärken!
Aja nu har jag duschat ska torka håret så gott det går, undra vart hårtorken ligger nerpackad!?
Ska göra mig iorning ;P Ska ha den dära jävdra uppsattsen idag med, sitta i tre timmar! BLÄ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback