Huvudvärk!

Vaknade med huvudvärk imorse tog en tablett och masade mig iväg till bussen!
Bussen kom en kvart försent till skolan så med andra ord kom jag prick halv till skolan...
Hoppas inte den gör det imorgon för då kommer jag sent eftersom vi inte har sovmorgon imorgon! ;)

Idag är det prov i matte och tror vi ska ha lite redovisning idag!  :) sen är det LOOV! :D

Igår så hade vi sovmorgon som varenda dag denna veckan, bussen kom sent då med.. Fast det är ju förståligt, hellre att de tar det lungt och jag kommer någon enstaka minut sent än att den kör slarvigt och fort så det kan hända något!
Första lektionen var ULS men ingen Maggan kom och ingen Felicia kom så jag skickade sms till Filicia och när inte hon svarade ringde Malin men hon svarade inte då heller, och Maggan brukar ALLTID tala om i tid om hon blir sent men det gjorde hon inte, hade inte hört av sig alls till Gudrun. Så när inte Felicia svarade blev vi oroliga att något hade hänt eftersom de skulle ha komit för över en halvtimme sen, så vi gick till Gurdrun som fortfarande inte hade hört något så hon ringde till Maggan men fick inte något svar så då blev vi ännu mer oroliga att något hade hänt, så vi tänkte ringa Väst trafik för att höra om det hade hänt något med bussen, men precis då kom de.
Bussen körde sakta och stannade bara på station så de kom 35 minuter efter lektionen hade börjat, Maggan hade glömt sin mobil hemma och Felicia hörde inte att det ringde och att hon fick sms.
På fritidskunskapen så gjorde vi (Jag, Malin, Louise, Marie och Ae) ett arbete om Lucia, Advent, Julklappens historia, Julgranen och julkort, som vi ska redovisa idag.

Sitter och skakar och mår illa nu, men får försöka stanna kvar, vill helst inte missa varken redovisningen eller provet, är ju skönt att ha det gjort ont inte hängandes på en under jullovet! :)

Glöm inte bort att läsa mina älskade vänners bloggar Malin, Louise och Marie
Tack tjejer fär att ni är så bra kompisar hela bunten, för att vi kan skratta och prata om allt! ;)


Kommentarer
Louise säger:

Vi kan prata om precis allt :D och våran humor slår ingen ;) <33

2009-12-17 | 16:10:44
olov :-) säger:

hej det är bra med mig linda ...

nu flyttar jag till karlstad om exakt 30 dagar

du och din kille får gärna komma o hälsa på (när jag fått i ordning ) ha det så bra vännen hällsa till din mamma ;-)

ps.du får gärna ta med rosemarie åxå kram

2009-12-17 | 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback