Hos mamma!

Skolan idag gick bra, var kvar hela dagen! Gympan var JOBBIG först hade vi ett fystest som var skit jobbigt sen var det fotboll kul var det!
Efter skolan gick jag till profab och köpte lite julklappar hihi, mamma kom och hämtade mig, TACK MAMMSEN! :)
Åkte med henne hem, städade lite och gjorde det lite mysigt, hon skulle ha oriflameparty men ingen kom och de flesta hade inte meddelat om de kom eller inte, dålig stil tycker jag, man svarar alltid på inbjudningar!! Gick ut med vovvarna med, de blir så himla glada när de ser mig! hihi.. Hade ont i huvudet, dels stress i skolan, sen har jag inte ätit nått vidare idag och sen värmen som är inne överallt speciellt efter gympan! Och lilla Casanova skällde och höll på så den späddes på, älskar dig också Nova! :P
Efter att ha vart där i en och en halv timma eller något kom älskling och hämtade mig, åkte och handlade, de som stod före oss i kassan köpte KAKOR för 200 kronor och 50 öre ^^
Sen åkte vi hem och slängde i mig en pirog och tablett sen hoppade jag i sängen och har legat där en timme och nu är huvudvärken/migränen BORTA! ;)

Imorgon är det en stressig dag med, fast har "sovmorgon", vi hade data idag så vi slipper den imorgon. Men jag måste ju med bussen ändå! Varför kan vi inte ha sånna lektioner sist så kan man sluta tidigt ist??
Aja!
Efter skolan imorgon kommer mamma och hämtar mig, sen ska vi julpynta lite hemma hos henne, mysigt, som på gamla goda tiden ;)
Sen på kvällen ska vi kolla/lyssna på när Tobias spelar, ska bli skoj! :)



Nä nu är jag så trött så jag tar och borstar tänderna och kryper ner i sängen och glor på lite tv tror jag! :P


Söta lillebror ;)

'
Bortskämd? HAN!? Ligga på bordet och gosa gör han aaaaaaaaldrig (a) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback