Hemkommen!

Ja nu har vi i princip kommit innanför dörren!
Micke är och hämtar lite ved ;) och jag ska hjälpa Louise med bloggdesign, sen blir det att spela xbox oxh sen är det svenska hjältar galan! Måste måste måste se (a)
Sitter och knaprar på lite knäckebröd med allround krydda, muma! om det inte är för mkt krydda på vill säga! :P

Efter skolan gick jag till Margit och Everline,
jag fick en teckning av henne och hon fick en klubba av mig hihi, sen spelade vi fia med knuff, hon vann så klart och knuffade ut mig hela tiden ;) Vann iaf en gång av de fyra vi körde. När Micke kom så fikade och så busade vi lite med henne och sen så lekte vi kurragömma, sen åkte vi efter en liten stunds mer busande :)

Ska dit imorgon igen ;)
Nej nu ska jag göra Lollos design :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback