Helgen!

Nu har jag blivit riktigt seg på att blogga, har inte lust helt enkelt!
i fredags var jag hemma och dålig, beror nog på för lite sömn, känner mig likadan idag som i fredags och inatt har jag sovit liiiiite, har vaknat och haft svårt att somna om och när jag äntligen somnat dröjer det inte länge tills jag vaknar igen... Det är så störande när man hör Micke ligga och sussa sött! haha!
Kollade på IDOL i fredags och gissa om jag blev glatt överraskad när Westlife stod på scenen, hihi.
Men HUR FAN kunde svenskafolket rösta hem TOVE!?!? Vad tänker ni med!? Erik och Tove skulle vart i final!

I lördags så hade vi tänkt oss på bio någonstans, men vi orkade inte så vi stannade hemma.
Såg på flickan som lekte med elden, de filmerna är så jädra bra! ;)
Bara slappade, tvättade tre maskiner, gjorde iordning julklapparna jag har köpt än så länge, vi var i Åmål och hämtade släpkärra och sen kollade vi på TV- dansbandskampen, hihi, gött att Torgny Melins gick vidare! ;)

Sen igår så åkte vi till Vårvik, vi skulle åka fyrhjuling i skogen, mysa och fira att vi har vart förlovade i ett och ett halvt år. Men det började regna och blåsa och var jätte kallt, så vi tog en tur upp i skogen och sen hem igen... Fikade passade vi på att göra i skogen med, var inte lika kallt där ;)
När vi kom tillbaka höll anita på med maten, super gott var det!
När vi skulle åka hem så passade vi på att åka in till Bengt och Lena och säga hej, ska försöka träffa dem under jul... När vi kom hem så var det Bones, hann precis! Haha...

Och sen var det den där hemska natten, får försöka gå till skolan, blir det värre får jag väll åka hem med två bussen, men det ska nog gå hoppas jag! ;)

Nu är det bara drygt två veckor kvar till jullovet, hur gött som helst!! Sen är vi lediga i TRE veckor! Wiiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback