Massor med bilder!

Igår hände det inte så mkt, Micke satte upp ett lås till garaget, vi körde en tur med fyrhjlingen, gjorde julkort, åkte till Janne en sväng med julklapp :)
Sen hände det inte så mkt mer :P Eller jo vi skottade!! :P

Idag är jag ensam hemma, älskling jobbar ju :( Har bara slappat idag, skottade en väg till fågelbordet, hämtat posten och tagit massor med kort :)

Imorgon ska jag ta bussen till stan lagomt till älsklingen slutar, sen ska vi köpa lite julklappar till Anita och Gösta.
Anita har ju vart dålig men börjar bli bättre, hoppas hon blir bra så kan åka dit på julafton!

Lite svårt att se, men det är iaf ca 30 cm snö ;)










































Behöver jag nämna att jag älskar snön??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback