Det snöar!

När jag vaknade och tittade ut genom fönstret så snöade det och det LÄGGER sig!! :D
Nu är det alldeles vitt på marken och träden, sååå fint är det!

Är fortfarande hemma, ska ta en senare buss till skolan, den går om ca en timme eller nått sånt, sitter och äter lite och har gjort en jul design ;)

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår, jag tog ut Tiger när Jasmine var inne i köket, tog alltså med mig Tiger till köket för att se hur de reagerade på varandra. Har inte haft dem ute tillsammans förut... Men när jag kommer med Tiger blir Jasmine jätte rädd, först ligger hon under bordet, sen springer hon ut i hallen för att till sist springa upp haha!
Trodde det skulle vara Tiger som var rädd för Jasmine efter sommarens möte med Rune, då hade jga honom i uteburen och vi satt på altanen och åt mat, då kommer Rune för att se vad det är för något i buren, då blir Tiger så rädd att han hoppas IGENOM nätet på buren, så alla försökte få tag på honom, vi omringade honom och om jag inte mins fel fick Micke tag på honom...
Han gjorde sig inte illa ska väll tilläggas med ;)


Här är tobias när han spelade förra veckan ;)


Två rådjur utanför huset ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback