Dan före dopparedan!

Igår så väntade jag på bussen länge kändes det som, paketet jag väntade på kom med ^^)
Pratade med en granne som bor längre bort :)

Väntade på Micke en liten stund, sen åkte vi och åt pizza och myste <3
Gick till apoteket, sen till Ugglan och köpte julklapp sen åkte vi till Profab där det blev massa julklappar, och träffade massa folk, ( Mickes kusin (Och mammas bordskavaljer haha) Conny, Hubbe och Eva och Elvy och Conny.
Hjälpte Conny ut med vovvarna ( två collies, King och Dino) de är såååå söta! <3
Kom tillbaka precis när älskling gick til bilen så han fick hälsa på dem :P

Åkte därefter till Eurocash och handlade lite, sen åkte vi till konsum och handlade lite till xD
Åkte till Mickes morfars grav och tände ett ljus, den unge mannen som ligger bredvid Alf har fått sin gravsten nu, och den är sååååå fin vill ha en sån fast i form av ett hjärta som hålls upp av två händer!! :P

Var hos mamma en sväng med, hämtade en julklapp till Micke, samt så fick jag en julklapp av henne, TACK MAMMA DEN VAR SÅÅÅ FIN <3 

Väl hemma så packade vi ur bilen och jag började slå in klapparna vi köpte ska slå in resten idag samt sätta på julklappsrim...

Idag händer inte så mycket, Micke ska till Margit en sväng efter han slutar... 

Och imorgon blir det Vårvik iaf, är jätte glad :) 
Anta blev ju dålig så vi kanske inte skulle kunna fira jul där. 

Nej nu ska jag sätta på lite mysig musik och ägna mig åt klapparna ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback