Dagarna som gått.

I tisdags så åkte vi till Karlstad, åkte först och åt på Rapido, sen så åkte vi til sjukhuset eftersom Siv skulle dit.
Åkte därefter till tandregleringen, spände åt tråden i nederkäken och bytte tråd i överkäken.
När vi hade gjort det så åkte vi till Mitt i city, jag sprang så klart in på Panduro och köpte lite nya saker, så nu kan jag pyssla mer! hihi!
Vi var inne på Clas Ohlson med!
Efter det så blev det rusta och Willys, sen åkte vi hem till pappa, plockade ur bilen, pappa & Siv drack kaffe...
Sen åkte vi hem, pratade lite snabbt och sen åkte de igen...

I igår så var jag i skolan, sen fixade jag lite julklappar och gick upp till Margit, satt och pratade i några timmar sen kom älskling och vi fikade och sen åkte vi till jysk och sen hem.

Idag är jag väldigt trött! Har vart ganska mycket denna veckan. Skolan var bra idag med, tråkig bara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback