Allt om inget xD

Skolan gick bra, var yr och mådde illa, men inget mot vad jag gör nu, usch fy!!! :(
Hoppas jag blir bättre tills imorgon , Julia ska ju sjunga ;) Måste höra det :P

Efter skolan gick jag till bussen som vanligt och då var det någon som antagligen hade lekt och kört av vägen, sen kom bussen och jag åkte den sega vägen hem genom tösse & fengersfors.. 
Gick hem och la mig en sväng, nu har jag fixat lite med maten och diskat... 
Sitter och lyssnar på gamla goa låtar och pratar med bästa Louise och Marie. 

Svar till Louise; Hihi vi har roligast :) Fast det lät läskigt idag när du skrattade :S 

Svar till Ola; Var i Karlstad ska du flytta?? Kommer gärna och hälsar på, får ta med mamma också så klart! Kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback