Oriflame.

Tandläkaren igår sa att jag skulle få ont i dag och i övermorgon men jag känner faktiskt inte så mycket,
det gjorde ondare imorse men inte så jag inte orkar tugga.
När jag hade de där gummiringarna mellen tänderna för ett tag sedan så kunde jag inte äta för det gjorde för ont.
Skönt att det inte är så nu!
Jag får dock inte äta äpple eller rotfrukter om jag inte har delat dem i flera delar :/ haha känner mig som ett barn som int får ta förstora tuggor ^^

Pratade med Hans förut vi ska ner och kolla på katten och så senare.
Det är tydligen en jätte go katt, Hans hade varit en hundmänniska men nu blivit en kattmänniska
Han och Janne håller på att skrapa huset eftersom det ska målas om (:

Nu har jag lämnat in min beställning på Oriflame och pratat med mamma en sväng, hon vill gärna se på huset, det får vi ordna! ;)
Beställde en parfym sist som heter Dancing Lady och jag verkligen älskar den, rekomenderar den varmt!
Även mascarorna waterproof mascara och wounder lasch mascara! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback