..

Idag har det inte hänt mycket alls:P
Har mest pysslat, är så kul, måste förnya förrådet ^^
Har diskat också faktiskt!

Micke kom hem med en ny tvättmaskin förut som vi ska ha i huset sen :)
Efter det åkte vi och handlade, och åkte hem och jag gjorde mat medans Micke pratade med en kille i Ed som vi ska hämta ved hos imorgon.
Nu sitter jag och kollar på Bones, världens bästa serie! :D

Imorgon ska vi på Urn sättning för Alf, R.I.P!
Sen ska vi till Ed och hämta veden.

Ska städa under dagen då det kommer folk som ska kolla på lägenheten under onsdagen.
På fredag ska vi till Karlstad och kolla på farsen Kuta och Kör.
Ska även greja med veden under helgen, nästa helg ska vi vara djurvakt hos mommo. (:

Har gjort en ny design till bloggen nu också, det börjar ju bli höst så då passar det ju bättre med en lite mer höst inspererad design, men eftersom jag aldrig kan bestämma mig hur jag vill ha det så kommer det att komma nya designer med jämna mellanrum. ;P

Nu är det också bara två dagar kvar till skolan börjar, ska bli skönt att komma igång igen men så ör ju skolan faktiskt tråkig med så det är lite blandade kännslor inför det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback