Sammy!

Nu är det 5 år sedan och två dagar sedan min styvbror Sammy dog, :'(

Sommarlovet 2004 kom han ner till Sussie och Sandra för att fira lovet med dem, han fyllde 15 och fick en moped av hans dåvarande styvfader.
Han trodde att han såg en tjej på en cykel (var en kille med långt hår!) och gav sig ut på mopeden efter 45:an och Sussie skrek efter honom att han inte fick, några minuter efter såg hon hur en bilkö bildades utanför fönstret hon sprang ut och såg Sammy ligga i diket. Han fördes men ambulans helikopter till sjukhuset där han opererades och lägen blev stabilt men inte många miuter för hjärtat orkade inte med och han dog!

Jag träffade honom dagen innan, det är en dag jag inte kommer att glömma, det var sista gången jag såg dig, fick en kram av dig och hörde ditt sista ord!

Jag kommer ihåg den dagen du dog så himla väl, mamma skulle ha en kryddparty eller om det var ett tupperwere party kommer inte riktigt ihåg då fick vi ett sms av Sussie som förklarade att han var död, då brast det för mig jag bara grät och grät och grät, jag träffade honom ju igår och nu är han borta! :(
Mamma rigde och förklarade läget för hon som skulle komma och avbokade det.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!

R.I.P Sammy!


Detta kortet togs ungerfär 3 veckor före olyckan!

Kommentarer
Josephine säger:

Visste inte att du hade en blogg! :O Men den var sjukt fin! :D Kan jag lägga till dig i mina länkar på bloggen? :D

2009-08-07 | 21:06:27
Bloggadress: http://crazyfancy.blogg.se/
Josephine säger:

Tack! :) Har du gjort designen själv? :D

2009-08-09 | 14:05:06
Bloggadress: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback