Onödigt med rubriker ibland!

Det kliar i fingrarna!
Vill börja greja i huset, men vi måste så klart vänta på att Hans flyttar ut först,
vill börja packa och göra fint med våra saker i huset! :P
Kliar Kliar Kliar!!

Igår ringde Hans och vi pratade lite om huset och att han ska flytta till Lysekil Lyllo han!
Han hade dock ett problem - katten, hans särbo tål inte katter och han har lovat att inte ha med katten till Lysekil men typ alla hans vänner bor i stan och han frågade då om vi kunde tänka oss att ta hand om henne, och det är klart vi kan göra det, bara det att han flyttar den 16 augusti och har tänk flytta in i slutet av oktober :S
Men vi ska ju vara där och greja så det löser sig väll och de dagarna vi inte är där kanske Janne (som äger huset) eller Bengt (grannen) ge henne mat, det måste ju lösa sig på något sätt!

Ska ringa honom senare och se om vi kan komma upp och kika en gång till på huset samt kolla på pissen om hon är inne, Jasmin eller Jasmina heter hon kmr inte ihåg :S

Ska troligen iväg och kolla efter gungstol, så mysigt att sitta i framför den öppna spisen uppe, en kökssoffa, köket är enormt!
Sen tänkte jag kika efter ett bord eller ett skrivbord där jag kan ha mina pysselsaker framme, även en hylla eller något att ha alla dekorations saker, ljus och scrapbooking saker i! :P
Det blir ju lite mkt på ett bord xD

Idag är Micke på jobbet en sväng han var tvungen att göra lite underhållsarbete tror jag innan de öppnar igen, han struntade i att göra det innan semestern så han gör det idag istället.
Kändes lite konstigt att vakna och han inte låg där som han har gjort de senaste tre veckorna :P

På lördag är det Dalslands Kanotmaraton + det måste vi kika på, :)
Kunde ju inte det förra året pga att jag hade den där jävla urinvägsinfektionen :@;)

Nu ska jag passa på att spela lite xbox, det kom ju tillbaka från lagningen förra veckan så nu kan man spela utan att det hänger sig hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback