Mer detaljerat!

Ja nu orkar jag berätta lite mer detaljerat om vad som hände idag (:

Vaknade när Micke gick uppp, försökte somna om en stund men pappa ringde vid halv sju så jag gick upp ^^
Åt frukost och väntade på att klockan skulle bli så mkt så jag kunde gå.
Gick och mötte Marie när hon kom med bussen, men inte bara hon som kliver av, Jenny och Julia med, Julia började skolan och Jenny följde med.

Efter det samlades alla ettor i aulan, som förövrig jag inte såg så mkt skillnad på men men ^^
BF ropades upp först och fick gå iväg, vi fick Gudrun som klassföreståndare! :)

Vi pratade igenom lite saker, hade upprop och sånt,
alla lärare vi ska ha kom och pressenterade sig men jag kommer inte ihåg någon annan än Marcus - lätt att komma ihåg ^^
och Cissi för hon är mentor för min ena klass halva!

Vi åt mat, lunchen var salladsbufé :P
Imorgon blir det kycklinggryta, och gissa om jag har länktat efter den året jag gick på Herrgården!
Ska bli såååå gott!

Vi fick sluta lite tidigare eftersom vi gick igenom allt så snabbt! :P
Var bara att vänta på Robin, när han slutade hade han bandmöte med sitt band så vi fick vänta en liten stund till :P
Sen gick vi till Örnes och åt glass och satt på en klippa!

Nu ikväll har mamma & Tobias har vart här, har kollat på skolkort sen jag var liten och söt ^^
Kollade på lite scrap booking saker jag gjort.

Nu är älskling och hämtar kartonger på jobbet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback