Lillebror! (:

Nu är Tobias här, han är så rädd för åskan att han inte vill på läger men imorgon ska jag fälja med honom dit (:
Vi har ätit frukost och kollat på tv, han har spelat GTA, vi har spelat Surfs up mot varandra men nu spelar han själv.
Mamma tycker att jag skämmer bort han med saker, köpte bröd förut som han tyckte om, köpte godis till han, och nu fick han en mapp och saker till skolan med döskallar på, men jag älskar min bror och ingen är bättre än han så då får jag det!
Finns faktiskt en norm på det, stora syrror ska skämma bort småbröder !  (a)


Micke var iväg och plockade svamp igår, jag orkade inte följa med, nej jag är inte lat, min mage har pajat, är dålig för 2:a veckan nu, vad är det för något!?!? ;(
Hoppas den blir bra snart iaf!
Micke kom hem med en halv kasse svamp! :P

Passade på att baka igår med, en kladdkaka, gott blev det!
Slängde ner saker i yttligare tre kartonger med!
Måste fixa mer!!

Nu är det bara 4 dagar kvar till Hans flyttar, han har fortfarande inte hittat något boende åt Jasmine under tiden tills vi flyttar in.
Grannen Bengt ska kanske mata henne om det inte kommer upp något annat,, men vi får se känns ju inget kul att ha henne själv där i två och en halv månad :/ men men


Gammal bild! Jag & lillebror <3

Kommentarer
LINN säger:

söt blogg :) allt bra med dig?

2009-08-11 | 22:57:19
Bloggadress: http://linnnsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback