Läger (:

Ja nu sitter jag hos mamma, har vart hemma i en timma ungerfär.
Jag kan ju inte påstå att jag är direkt pigg, kommer sussa skönt inatt!
Men det var roligt dock då jag fick vara en extra ledare så nu ska jag med de två sista dagarna med, imorgon ska vi på utflyckt så då får man ha med matsäck (:

Idag så hade vi målat stenar, rott båt och paddlat kanot, vi körde in i vassen med kanoten och det var coolt, men jobbigt när barnen lutar sig åt ena hållet så hela kanoten håller på ramla över på sidan! men men haha!
På slutet nu lekte de blink leken och kram kull :P
Det var populärt inte minst för alla de som är "kära" i varandra!

När älskling slutar ska vi äta mat och åka till Mo och kika på lite ved så vi inte fryser i vinter! :P
Nu ska jag vara lite social mot min älsklide lillebror (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback