Karlstad idag!

Imorse när jag vaknade hade jag verkligen ingen lust att åka till Karlstad! ;P
Men den kom senare!

När jag kom upp till tandläkaren så var alla på lunch bara jag där ;S
Idag hade de ändrat sig igen så jag har nu fått räls, känns konstigt men jag vänjer mig väll.

Efter tandläkaren så gick jag tvärs över gatan till röda korset faktisk, eftersom Micke var på biltema så fick jag vänta ett tag så, ^^
Hittade två fin fina ljuslyktor med hjärtan (:
Efter det så åkte vi till Arken Zoo, Micke köpte mat till firrarna och jag passade på att köpa mat och godis till Tigrus (:
Passade även på att smita in på Elgiganten för att kolla efter tvättmaskin osv.
Sen åkte vi och åt på rapido, har ätit där felra gånger och måste verkligen rekomendera den!
Micke passade på att springa in på OBS och köpte en färjestad tröja där eftersom de har saker från FBK shopen där nu efter de la ner den där inne :P
Jag passade på att köpa dassböcker faktiskt :P

Sen stack vi ner till Maxi och handlade, blev en hel del saker faktiskt ;)
På hemvägen smet vi in på ÖOB med :P
                                                    

Jag kan ju bara säga att jag är trött efter 7 timmar där uppe xD

Micke passade på att säga upp lägenheten idag och en halvtimme - timme efter det så ringe det en tjej vars mamma ville flytta in och undrade när vi skulle flytta.
Men eftersom vi ska tapetsera om och sånt så vi behöver ju denna tiden så.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback