Hemma nu!

Ja nu är det en trött Linda som bloggar, att man kan bli så trött utav att vara i skolan :S
Men aja!

Idag har det varit stressigt, hade bara 20 minuter på oss att duscha,byta om, äta och ta oss till nästa lektion, hann bara köpa en macka i cafeterian och åt den påväg till klassrummet ^^
Köpte en miniräknare på skolan nu med, en stor och bra en! Så nu slipper jag huvudräkningen (a)

Efter skolan så gick jag och handlade lite saker, köpte blommor hit hem det böhövs verkligen eftersom vi inte vattnade dem så ofta i sommras så de flesta är döda!
Köpte lite saker till huset med och så.

Nu ska jag nog börja med maten snart för jag är HUNGRIG, hoppas micke kommer hem snart med innan maten är klar annars får han värma! :P

Just det TACK mamma för att du körde mig till skolan <3
Det är ju jätte långt att gå menar jag, men jag var tvungen att ta ut pengar och sånt så jag skulle inte hinna annars.
Fick inlogget till datorerna idag med, fattar inte varför jag inte kunde ha det jag har haft sen fyran :S
Hmm aja!


Imorgon slutar man tidigt, 13:55
då ska vi på auktion i Mellerud, och på torsdag åker vi till Bräcke, får se om jag har med någon kamera,
kanske lånar mammas som är liten och smidig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback