God morgon! (:

Idag var jag faktiskt duktig och gick upp halv sju ^^
Tobias kom vid sju, (:

Nu har vi ätit frukost och duschat båda två (:
Och om en timme ska vi åka ;)

Har kikat på massa saker att ha i huset, finns mycket fint :P
Ska åka och kika på tapeter någon dag för snart är det dax att börja göra iordning där,
imorgon ska vi till Hans och Jasmine för vi ska lämna några kartonger till honom, hans flyttlass går på söndag och han har inga kartonger , stackaren! :P

Märker öven att fler och fler hittar till min blogg, kul! (:

På lördag får alla Kevin fans ta plats framför soffan för Sommarkrysset, Kevin kommer att sjunga "The Last Words"
20:00 på TV4, nu på lördag den 15 augusti
Då sitter jag bänkad! :P

Kommentarer
Josephine säger:

Haha, ja! :) Dock har jag inte gjort det än men david säger att det är sjukt jobbigt! ;D

2009-08-12 | 10:10:39
Bloggadress: http://jsabeth.blogg.se/
LINN säger:

okej :) jo det är bra!

2009-08-12 | 12:24:35
Bloggadress: http://linnnsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback