Gäsp!



Jag är verkligen super trött! :S
Hade jätte ont i huvudet och mådde illa så jag tog en tablett och la mig i sängen så då gick det över (:

Sitter nu i soffan och håller upp ögonlocken med tandpetere, skämt men känns så! :P

När mamma kom hem förut så gick vi ut med hundarna, Phil sköter sig verkligen bra när han går med mig,
han kollade bara på katten som gick förbi och sa inget!
Kikade på några oriflame saker och hjälpte henne att sortera det som alla har beställt, kollade igenom nästkommande katalog med och himmel vilka fina smycken de har med i den!
Tur man fyller år snart (a) ;P

När älskling kom och hämtade mig efter han hade jobbat över lite, åskan slog ner på hans jobb och gjorde sönder tre datorer så de har försökt fixa det.
Iaf när han hämtade mig åkte vi ner till torget och satte oss vid vattnet och åt mat, sen åkte vi ut till mo och kollade på ved men den var inte värld de pengarna! :P
Var klen och den eldar vi väll upp på en kväll ^^

Nej nu ska jag kolla på miami ink (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback