Gårdagen (:

Igår morse ringde Tobias och väckte oss den lilla busen, han ville att jag skulle komma till honom eftersom mamma jobbade.
Sa att jag skulle gå om en halvtimma efter han hade ringt 14 ggr typ men efter 10 minuter knackade han på dörren här hemma så vi gick till mamma.
På vägen stannade vi på ICA för Tobias skulle köpa en lastbil med små saker på.


På kvällen var vi på kräftskiva, var verkligen jätte mycket folk. Kul!
Det sjöngs och skrattades, dock var Kontong (?) lite dålig men kom ner efter ett tag.
Patti, Ulf, Joe & morfar var där med,
Tobias hade tråkigt ett tag så jag spelade lite badminton med honom, det regnade dock så vi slutade snabbt ;)
Dansade lite linedance och bugg & tryckare med älsklingen min <3
Det var en trevligkväll, Micke blev dock dålig på natten så jag pysslade om honom,
Vi var hemma igen vid kvart över två, så då hoppade vi direkt i säng och Micke blev bättre.
Vaknade vid ett idag, var skönt att få sova lite, trodde jag skulle somna på toan igår när jag där med Micke! :P

Idag har vi bara slappat, ;P
Idag flyttar Hans så då är det bara att börja greja :D

GRATTIS för mig och Älskling som igår firade 23 månader tillsammans :D
1 månad kvar till 2 år, kan inte fatta vart tiden har tagit vägen , är fortfarande helt nykär i dig älskling <3


Första bilden på oss <3

Jag älskar dig mer än det finns ord att beskriva, du är helt enkelt den bästa! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback