(:

Just nu sitter jag och kollar på allsång på skansen, :P
Idag har vi satt upp nya garderoben, imorgon blir det byråns tur ;)
Vi skulle tvätta men det har hänt något med den som tvättade så att vi tar oss inte in, får se om det går någon annan dag, annars tar vi med tvätten till Vårvik.

Har passat på att ändra min design nu också :P
Nu kom älskling ohc satte sig och kollade på allsång med mig, kröp upp i hans famn, det är sååå mysigt<3

Imorgon ska vi säga upp lägenheten, ska bli skönt att komma utanför stan!
Ska till tandläkaren med ska försöka dra med mig Micke in till en affär med tapeter eftersom vi ska byta det!
Huset är jätte mysigt med öppnaspisar! Linda älskar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback