Det ska bli SÅÅÅÅ skönt!

Att komma bort från stan!!
Inatt vaknade jag första gången av ett jävla larm som larmade en stund innan någon stängde av det!
Sen kom det några ungdommar som hade fått i sig lite och stog här nere och skrek och sjöng, alltså det var en natt till tisdag, vem dricker då!?

Nu vill jag flytta direkt så jag kan sova om nätterna så jag orkar med skolan! :P


Idag ska vi som sagt ner till Ed och hämta ved,
ska slänga in det i vedskjulet vid huset innan vi åker hem sen.
Får se om vi ser någon Jasmine eftersom Hans inte har hittat ett provisoriskt hem till henne under
de månaderna det är kvar tills vi flyttar dit.
Han har inte hört av sig heller som han sa att han skulle göra så jag vet ingenting.
Eftersom han är i Lysekil nu så når jag honom inte på telefonen i Bocklarud ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback