De senaste dagarna (:

Ja i fredags var vi ju i Karlstad och såg på Kuta och kör och jag kan lova att jg inte har skrattat så mycket på en gång!
Kan verkligen rekomendera alla som kan att åka och kolla på den!
De har många fler föreställningar på teatern på Mariebergsskogen!

I lördags åkte vi till Vårvik och Micke högg ved, Anita och Gösta var ute med båten ;)
Jag passade på att ta lite kort ^^

I söndags högg Micke lite mer ved, vi var på auktion och vann en gungstol, en gammal burk till mig att ha mina pysselsaker i (:
och en tavla med isländsk konst på verkligen fin!
Vi åkte till huset och lastade av lite ved, träffade en granne lite längre bort, han har varit med i Ronja Rövardotter! :P
Klappade kelsjuka Jasmine lite och så åkte vi hem och tvättade!

Idag har det typ bara vart skola, var bra, första riktiga dagen, var lite jobigt att gå till halv fyra men jag vänjer mig väll igen (:
Efter skolan så var jag med Becka och Peter lite, sen åkte jag och Älskling till Säffle.

Just nu är svärfar här, Micke hjälper honom att lägga ut Julia (båten) på blocket då han är trött på den och säljer den!

Måste säga att det är roligt att komma till Karlberg, nästan alla mina gamla kompisar går där, har träffat nästan alla de här dagarna verkligen kul att träffa alla igen! (:
Kan ju säga att jag är trött efter skoldagen, hade matte sista timmen! :P



Fler bilder kommer! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback