Auktion!

Igår var det en bra skoldag, :P

Efter skolan så hämtade älskling mig, vi åkte hem och åt innan vi åkte iväg till Mellerud,
när vi var framme där nere så kollade vi på sakerna och sen åkte vi och köpte glass! (a)

Denna auktionen gick snabbt!
De hade klarat av 200 saker på en och en halv timme medans det tog typ 4 timmar i Bengtsfors :S

Vi fick iaf vitrinskåpet billigt! Passade på att ropa in lite gamla burkar med, Älskar gamla burkar!
Var lite fina tavlor med i den lådan med, passar bra till huset (:
Försökte ropa in lite tomtar och julsaker och tavlor men det jag ville ha blev inte billigare än att gå ut och köpa nytt så det kvittade :P

Sen åkte vi hem och jag packade, ska slänga ner lite till nu på morgonen innan jag går till station och möter Louise och Marie vi ska gå och handla lite som vi behöver till idag och i morgon, sen börjar vi inte förens fem över tio.
Då har vi Barn- kultur och fritidsverksamhet.
Sen har vi lunch , sen matte sen åker vi till Bräcke, ska se om jag tar med mig någon kamera!
Får låna mammas kamera med Tobias hittar den inte ^^
Får se hur det blir haha!

Nu ska jag packa ner det sista och göra mig i ordning så jag kan möta Marie och Louise sen! (:


Gammal bild från Bräcke (:

Ikväll kommer kanske mamma och Tobias och hälsar på där nere :P
Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback