Vad har jag gjort i helgen då?

Har inte bloggat i helgen, men jag har inte haft tid riktigt till det (:

Fredag:
Ja i fredags tvättade vi ju som sagt.
Gjorde inte så mycket mer, kollade på hockey, Färjestad - HV, Färjestad vann 4-1 gött. Senast fick de ju en förlust med 4-1 så de gav igen nu (: haha
Gjorde inte så mycket mer då faktiskt ^^

Lördag: Vaknade tidigare idag, vid nio faktiskt.
Åt frulle och slappade lite, sen åkte jag och älskling ut till skogen och gick och plockade lite påskris, som vi har gjort iordning här hemma.
Var jätte varmt och skönt i solen, stannade och bara njöt,. <3
Hade inte vart fel med en fika i skogsbrynet där mitt i solen, men jag skulle ju vara barnvakt så vi skyndade oss hem för att få i oss lite mat och jag skulle göra en kladdkaka att ta med, mamma hade ju Tupperwere party och hon ville ha en så jag bakade (:
När jag kom dit så tog jag med mig Elina och Sebastian ut till lekparken, passade även på att ta med mig deras två hundar, Ida och Nemo ut en stund.
De gungade och klättrade och gungade gungbräda och åkte rutschkana.
Efter det gick vi in och fikade, sen ville Elina ut igen så jag tog med mig sötungen till lekparken igen Tobias följde med (:
sen kom även Sebastian och Marcus...

Gick in med Sebastian sen som ville sova och så, sen tog jag Elina och Tobias en varsin gunga, haha :)
Micke kom och hämtade mig sen när Camilla, Elina och Sebbe hade åkt,

Den klanten försökte starta bilen utan databoxen, smart Älskling :P
Han fick hem och hämta den så jag följde med honom till bilen igen, ska bli skönt när han är klar.
Försökte köra den men fastade i leran så det var kört, hörde även ett tickande ljud i motorn, men det var nån som trodde att det bara beror på att den har stått still såppas länge för den låt inte så innan vinterförvarningen och den kan ju inte gå sönder när den står stilla.

Efter det gjorde vi inte så mycket mer.
Slappade lite ^^

Söndag: Vaknar och det är MULET hur kan det var mulet är det har vart så fint med inte ett enda moln på himlen?? :'(
Vi hade betsämt oss för att åka och gå i Egersknatten om det var fint väder.
Såg att solen kikade fram lite smått bakom alla moln så vi gick upp och åk frukost och packade iordning och drog iväg iaf (:
När vi hade åkt en liiiiten stund började det regna lite smått, fan också!
Men vi fortsattemot Bengtsfors iaf. När vi hade åkt ett tag sprack det upp mer och mer och solen kom fram :D
Så vi gick upp till toppen ...

Jävlar vad det blåste på toppen, jag hade gjort äggmackor och äggen flög iväg, alltså stekta ägg.
Mina stövlar var nästan på väg bort med...

Bestämde oss ganska så snabbt att gå ner igen.
När vi hade kommit ner kanske 10 meter eller något var det jätte varmt, blåste inget och vi stannade i solen en stund.
När vi kom ner till bilen tog vi en snabbfika och gick över vägen för att kolla på vattenfallet på andra sidan, såg inte så bra men men.

Såg tussilago :D
Yeah :D

Vi han hem till andra perioden, eller ja mitten iaf av den, färjestad gjorde 2 mål på 19 sekunder :D
Hv gjorde bara ett så färjestad vann 2-1 :D <3

På tisdag spelar de hemma,
det gör de även på onsdag, då de kan vinna guldet *hoppas*

Vinner de tisdag och onsdag är guldet deras :D

Just det vi tog inte med oss kameran eftersom den är så klumpig, så vi tog inga kort, förutom de på Mickes telefon så de kommer senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback