Underbar promenad med mamma,Phil och Ana.

Micke hämtade mig igår när jag hade slutat skolan, vi åt på donken ^^ och åkte till pappa. 
Packade iordning det jag skulle ha med mig hit och det som skulle kastas. 
Sen åkte vi mot Åmål såg att jag hade ett missat samtal, ringde upp men ingen svarade så mamma ringde upp igen och frågade om jag kom en sväng. Skulle ju hämta kompostgaller så jag kom upp, hade inte sagt till mamma att jag ville med på långpromenaden så jag kommer in och säger nått i stil med "ska vi gå eller" och så gick vi hehe hon blev glad tror jag. 

Vi tog dock bara de stora d.v.s Ana och Phil så vi kunde gå lite snabbare. 
Släppte dem en stund med, de är så söta när de busar <3 
Gick spåret och stannade vid vattentornet där de skulle få dricka lite men Phille bara klampade i och badade den token ;)
Tog lite bilder med mobilen därför är det väldigt dålig kvalitet på dem.  



Phille rusar upp mot mig ^^


Spanar lite, lägg märke till det grumliga vattnet efter att han har trakat runt.


Ana, vilken skönhet eller hur!?


Phil kommer upp igen,


och mamma och Ana gosar (;


Blöt hund ^^


Blöta Phil!


De älskar att hoppa upp på stenar och Ana blir alldeles tossig när mamma säger "Upp på stenen Ana" och Phil hänger på, söta är de <3


Phil spanar på anden som var i vattnet.

Det blev inte bara två och halvan utan även drottningatan ut och sen in på odengatan ända till mamma ^^
Var trött i benen sen! Ana och Phil la sig och sov, men först hade Phil sitt anfall som vanligt, springa runt runt runt upp i soffan ner och upp igen haha!

Sen satte jag och mamma oss och spelade WII (:
Blev Mariocart, mamma körde med ratten och jag med dosa, gick knappt styra när man var van med ratten men aja ;)
Mamma var duktig! *Tummen upp*

Sen kom Tobbe in och ville spela ^^
Micke kom även och hämtade mig, när han var klar hos Johan. (:
Snodde med mig ett kompostgaller av mamma, så att Tiger inte kommer in till sladdarna.
Nu har han även mat med inte massa småkryp i, mamma kom förbi med KALASMAT imorse han blev jätte glad och satte sig och åt, kollade inte ens på höet nu ^^
Passade på att köpa lite jag med, på granngården. Tror inte jag kommer köpa den stora förpackningen på profab igen!

Åkte och handlade över typ hela staden ^^
När vi skulle åka från konsom så ville inte bilen starta, visade sig att batteriet inte laddar sig, så nu ska Micke ha ett nytt batteri och rotor eller vad det nu var.
Bilden var sten död! Så nu vågade inte Micke stänga av den, aja.

Jag ska puttsa fönstren nu tänkte jag så att vi ser ut igen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback