En dag hos mamma <3

Gick till mamma igår, vid halv tolv eller något trot jag klockan var.

Mamma mötte med med Phil, hade köpt varsin glass till oss och godis till fyrbenta ;)
När Phil fick syn på mig blev han alldeles tossig och super glad, min prins <3
När vi kom hem till mamma så väntade jag och Phille utanför medans mamma hämtade Ana och Casanova,
Phil passade på att ta min glass under tiden, sötnöt ;)



Mm jätte gott med Lindas glass (:



Sen så gick vi på promenad,


Här posar Phil så fint så :D Är han typ inte världens finaste hund!?
Puss På Phil :D


Ana tigger godis av mamma :)


Medans Ana drog frammåt, Casanova går huuur sakta som helst och släpar sig bakom så går Phil fint med mig ;)


Vitsippor, har inte plockat några än i år, skäms på Linda!


Fick världens finaste kort på Ana :) Sötfia där!

Sen gick vi mot gräsplanen där de ska får springa lösa, Jippie ;)
Mötte ett dagis, gick över vägen för att slippa att alla-vill-prata-med-mig Phil skulle slippa att bli tossig och uppspelt,
men de gick över vägen när vi gjorde det. Så vi gick över igen ^^
Kom till gräsplanen och släppte dem, först gick de bara runt oss, fast jag gick och slänga hundbajs påsarna.


Phil kommer till mig och ruskar sig ^^



Phil kommer i rasande fart mot "sin" Linda


Nu är jag snart där, ett steg till ^^


Ana får stolleryck och bara springer runt,runt,runt i bland.
Precis som här!


Och här...


Här med.
Diggar denna bilden, vet jag att mamma gör med (:


Medans Ana fick stolleryck var Casanova hos mamma, han var lös han med fast med kopplet efter sig för han lyssnar typ när han vill på inkallning och går i sin egna lilla värld, så kopplet är på för att kunna ta honom så han inte sticker iväg ;)


Och Phil står troget vid min sida, iaf så länge ingen annan ropar på honom ^^


Efter sitt ryck så ville Ana gosa lite med mamma (:


Sen var det lite godis-sök?


Mamma och jag <3
Älskar dig mamma! <3


Sen var det dags för bus, Ser ut som Ana anfaller Phil ^^


Bus-Bus


Och mera bus










Vem vinner?




Ana leder ^^


Haha rolig bild :D


Nu är vi färdiga! Eller!?


Nä, säger AnaBus och börjag jaga Phil


Spring, Spring, Ana tar i för fulla muggar ;)


Sen blev de trötta och myste med mamma i solen ist :)


Pust pust :)


Godis sök (:


Jag och min Phille Prins <3


Ana hoppar upp på stenen och vill ha godis, hon blir alldeles tossig och busig när mamma säger "upp på stenen Ana" sen vips är hon uppe.


Phil kan han med (:


Ser ut som en valp där (:


Godis,godis godis monster (:


Kom igen ge oss godis nu då mamma! ^^


Jag fick vara med på ett kort med (:


Sen blev det lite bus i mammas säng när vi kom hem (:

När vi kom hem så lämnade vi in hundarna , mamma gjorde sig iordning och så gick vi till Eva och fikade.
De pratade om Oriflame och så.
Kollade på deras nya tv med (:
När vi skulle gå skulle hon också gå, fast till hennes mamma och pappa på Adolfsberg så vi tog följe.
Sen spelade jag och Tobias lite WII , Mariocart så klart (:

Fick åka upp och vara lite flytthjälp åt Eva och hennes syster (:
Trött i bena blev man, men Tobias måste verkligen ha en massa energi mötte honom alltid i trappan med något nytt i händerna, upp och ner upp och ner, som en vessla!

Sen blev det brottom för dansen började om fem minuter så vi åkte hem, jag och Tobias sprang in och hämtade mammas saker och gick ut hundarna medans moster och mamma åkte upp.
När vi hade vart ute med hundarna så gick jag och Tobias upp och köpte glass.
Träffade Kristina där, var verkligen jätte länge sedan jag såg henne!
Hon hade vart med hennes katt Leja till veterinären.



Tobias på väg till Coop.
Han är världens bästa,sötaste och goaste lillebror!
Jag älskar Dig Tobias!


Mamma tränar i pausen mellan grupperna.


Storasyster och lillebror <3

Tobias och jag spelade fotboll på konstgräset, spelade planket, körde GRIS och kastade bollen.
Han är så go när han kommer och frågar "Linda kan vi inte gå till konstgräset och spela lite?"
Följde med honom dig han sog i mål lite medans jag sköt straffar mot honom, han syndes knappt i det stora målet

Sen kom Micke och hämtade mig, la oss tidigt för att vila, jag hade ont i huvudet och han var trött fast vi låg och tjatade i flera timmar ist kändes det som ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback