Under stjärnorna , där magi händer <3

Jag bodde på MorAnnas väg med min mamma och två småsyskon , Marcus och Tobias.
På andra sidan området bodde det en kille som heter Micael, han grejade väldigt mycket med sina bilar och cross i garaget och mina syskon var där och kolla, jag började hänga där jag med och prata med honom, men det var bara ytligt.
En sen kväll någon gång i Juni 2007 fick jag ett sms men hade ingen aning om vem det var, fick en ledtråd av honom "din älsklings granne" då klack det :P
Började prata mer och mer, både via sms, IRL och msn, skickade mellan 100 - 200 sms dagligen.
Mycke blev det <3

Vi gick promenader näsan varje dag och satt och prata började prata allt djupare och djupare, han fick reda på mina problem och jag på hans.
Han mådde inte bra så vi träffades längre och längre, vi satt i garaget i åtta timmar en kväll.
Det var första gången han såg min gråta för då pratade jag verkligen ut om allt .

Jag skulle åka till Spanien fast det var innan vi kom varandra så nära, det var i Juli jag skulle dit . Pratade med honom den natten. jag var så nervös inför flygningen så vi pratade till klockan 2 då skulle han sova ^^
När jag kom hem fortsatte vi att prata och så.

Kom varandra närmare, kommer ihåg en kväll innan jag skulle åka till Sthlm var vi på Trollås, jag satte mig på bryggan och kollade mot fyren, han satte sig bakom mig och häll om mig och sa att han skulle sakna mig väldigt mycket när jag åkte.

Jag åkte till Sthlm för att hämta Phil och var där i flera dagar, firade min 15-års dag där (:
Vi smsade hela tiden och skrev hur mycket vi saknade varandra, fick ett sms av micke där det stog nått i stil med "hade du vart här nu hade jag kysst dig" då blev jag fnittrig och glad (:

När jag kom hem till Åmål så sprang jag dirket till garaget där jag visste att han skulle vara om musiken var på oc h det var den så jag öppnade porten och visade honom Phil, sprang ut igen för vi skulle låta hundarna hälsa på varandra ute .

Den kvällen gick vi inte ut nått för jag var tvungen att vara med Phil inne det var den 14 september, men kvällen efter så fick jag ett sms "är ute orkar inte vara inne, mår dåligt" nått sånt så ja gick ut till honom, jag var trött men jag gick ut.
Vi gick en sväng efter att ha stårr och tjatat lite.
Efter en sund frågade jag micke hur många stjärnor det fanns "vet inte, du får räkna" sa han och det gjorde jag, iaf till 11 för sen kysste han mig! <3
Jag kysste honom tillbaka och sen stod vi där en stund, började gå hemmåt igen, denna gången var vi inte lika försiktiga med att någon skulle se oss och vi tog följe upp genom skogen , när jag nästan var uppe kom han och kysste mig igen, vi började hångla :$ 

Från den dagen, till jorden går under kommer det vara vi <3 

Den första kramen gav jag Micke lååååångt innan vi blev tillsammans det var när jag fick reda på att Phil kunde komma redan i september ist för december då blev jag så glad att jag hoppade på honom haha! <3

Den 6:e juni förlovade vi oss i solnedgången på ett berg i vattnet <3

Kan inte säga exakta datumet jag flyttade till han för pappa bad mig hämta mina saker x 2 gånger när ja hade vrt där ett tag ... (:
Älskar dig<3


My Life Would Suck Without You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback