Tiger och jag (:

Nu sitter Tiger och jag på balkongen...
Tog med honom och hans bur ut i solen, det är jätte skönt! Nu är våren här!
Solen ligger på här hela dagarna så det kanske är varmare här än vad det egentligen är ...

Hans bur står öppen här och han skuttar runt som han vill inne i buren eller på balkongen (:
Han passar på att kolla på barnen på skolgården här bakom min rygg som spelar kula, leker i sandlådan och springer runt Sötnos <3

Nu när det börjar bli varmare kanske man ska ha honom här ute ett par timmar om dagen för att sen ha honom ute större delen av dagen, han verkade tycka om det iaf (:

Nu skuttar han runt på balkongen och kollar på allt. :)

(klicka på de små bilderna för att se dem i större format)

   


Bara för att jag älskar min kanin <3


Mer bilder kommer senare  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback